Thursday, April 15, 2010

Hadirnya Cinta...

Sinopsis:

Yasmin Nadilla suka melancong. Kali ini Pulau Santubong, Pulau Sejinjang menjadi destinasinya. Namun malang tidak berbau, Yasmin Nadilla telah diculik bersama anak hartawan bernama Daniel Ezairy.

Sejak menjadi tahanan, Daniel Ezairy sudah mula tertarik dengan Yasmin Nadilla walaupun dia sudah ada kekasih bernama Sharifah Mastura. Yasmin Nadila tidak boleh menerima cinta Daniel Ezairy kerana dia sudah bertunang denga Amran.

Pelbagai cara dilakukan untuk menark perhatian Yasmin Nadilla. Namun semuanya gagal. Yasmin Nadilla sedikit pun tidak ambil kesah perasaan Daniel Ezairy. Dia betul-betul setia dengan tunangnya dan tidak mungkin akan berpaling tadah.

Sebaik sahaja dibebaskan, Yasmin Nadilla pun pulang ke kampung. Alangkah terperanjatnya apabila dia mendapat tahu yang adiknya, Hasliza sudah berkahwin dengan Amran. Hancur hatinya. Dia tidak sangka adiknya sanggup merampas bekas kekasihnya.

Sejak pulang Yasmin Nadilla, hati Hasliza tidak pernah tenteram. Dia berasa sangsi terhadap kakaknya. Dia takut kakaknya akan merampas kembali kebahagiaan yang baru dibina. Manakala Yasmin Nadilla tidak dapat menerima hakikat yang Amran menjadi adik iparnya. Seboleh-boleh dia ingin merebut kembali hati Amran. Pelbagai konflik berlaku sehinggakan Yasmin Nadilla membaa diri ke Terengganu.

Di Terengganu, Yasmin Nadilla telah bertemu kembali dengan Daniel Ezairy. Dapatkah Yasmin Nadilla menerima cinta Daniel Ezairy?

2 comments:

  1. ad lg x novel ni?

    ReplyDelete
  2. ada tak salinan dia lagi...klau ada share la dgn kitaorang.saya dah lama cari novel ni .sampai skrg tak dpt baca lagi...

    ReplyDelete