Thursday, April 15, 2010

Aku Cinta Kamu..

Sinopsis:

Bukan setahun dua aku simpan rasa tersinggungku ini padamu. Bertahun lamanya aku biarkan ia begitu... dan terus kekal begitu. Sehinggalah bila kita ditemukan semula, kau dan aku rupa-rupanya telah jauh berbeza. Masa dan keadaan mengajar aku menjadi manusia cepat pandai. Namun tidak cepat untuk melupakan... dan sesekali tidak akan melupakan. Ezzy...andai paras rupa yang menjadi taruhan... Sya rela meletakkan diri ini sebagai taruhanmu. Sya akan lakukan demi sebuah dendam. dan itulah yang tidak mampu Sya lakukan sejak dulu lagi... ingin melihat kau tersungkur di hujung kaki seorang perempuan yang hati telah 'mati' kerana dicuri. Lalu aku pun bermain 'sembunyi-sembunyi' untuk mengaburkan mata dan hatimu. Dan kau tidak pernah mengesyaki kewujudanku di tengah-tengah gelanggang permainanmu. Sedang aku saban waktu tersenyum menang pada setiap permainan yang engkau ciptakan. Kemenangan yang aku raikan bersama teman-teman. Kemenangan yang seringnya menerbitkan rasa rindu dan kasihku padamu. Kerana hatiku sebenarnya telah lama tewas pada setiap permainan ciptaanmu...

No comments:

Post a Comment